Հոգեբանի կողմից տրված 14 ոչ սովորական հնարքներ՝ սթրեսից դուրս գալու համար

Like on FB:

Մտքերը թափառում են, հնարավոր չէ կենտրոնանալ, ինչ-որ վատ բանի զգացողություն կա` ընդհուպ խուճապի հասնող:

Ահա նրանք՝ սթրեսի նախանշանները, որոնք մեզ հունից հանում են:

Ի՞նչ անել:

Ինչպե՞ս կառավարել սթրեսը:

Չէ՞ որ դա ոչ միայն կօգնի վերադառնալ նորմալ կյանքի, այլև կազատի հիվանդություններից և նույնիսկ կդանդաղեցնի օրգանիզմի ծերացման գործընթացը:

Սանրվեք

Աշխատանքային օրվա ընթացքում, համակարգչի մոնիտորի առջև ժամանակ անցկացնելով, դիմային մկանունքն այնպես է լարվում, որ գլուխը ծանրանում է և սկսում ցավել: Սթրեսից դուրս գալու եղանակներից մեկն էլ 10-15 րոպեների ընթացքում մազերը սանրելն է: Այս պրոցեդուրան նպաստում է արյան արագ հոսքին և թուլացնում է մկանները:

Պաղպաղակ կերեք

Համեղ կերակուրն արդյունավետ հակասթրեսային դոպինգ է: Լավ տրամադրությունը պահպանել, սթրեսը հանել կօգնի յուղոտ ձուկը, որի մեջ կան օմեգա-3 թթուներ, որոնք շատ օգտակար են նյարդային համակարգի համար: Եթե ձուկ չեք սիրում, պաղպաղակ կերեք կամ բանան: Այս մթերքների ազդեցությունը պակաս օգտակար չէ, քան հակադեպրեսանտներինը:

Մերսում

Էներգիան պահպանելու համար 30 վայրկյանով մերսեք քթի տակ, հոնքամիջում, ստորին շրթունքի տակ և ձեռքի ափի մեջ գտնվող կետերը:

Տրորեք ձեռքի ափերը

Սա նյարդային լարվածությունից ձերբազատվելու և սթրեսից խուսափելու պարզ եղանակներից է: Պետք է ողջ ուժով ձեռքի ափերը քսել իրար, այնքան, քանի դեռ  դրանք չեն տաքացել: Օգտակար է նաև ականջներն ինտենսիվ տրորելը: Այդպես դուք կարող եք առույգանալ ու կենտրոնանալ աշխատանքի վրա:

Լվացեք բոլոր վեճերն ու սթրեսները

Էմոցիոնալ նեգատիվը հաղթահարել կօգնի 15 րոպեանոց լոգանքը: Կանգնեք ջրի տաք շիթերի տակ այնպես, որ դրանք մերսեն գլուխն ու ուսերը: Շուտով դուք կզգաք, թե ինչպես է ջուրն իր հետ տանում ամեն անպիտան բան:

Թվով 27 առարկաներ

Արևելյան սովորույթն ասում է, որ, եթե ուզում եք ազատվել թախծից, տանը 27 իր տեղաշարժեք: Համարվում է, որ դրանով էներգիայի համար տարածք է ազատվում, ինչը կարող է անարգել սահել ճիշտ ուղղությամբ: Փորձեք այս մեթոդը, և ինքներդ կհամոզվեք, որ այն ուղեղին օգնում է ցրվել և հանգստանալ:

Աստիճան

Աստիճաններով շուրջ 30 վայրկյան վեր ու վար արեք վազքով: Այս վարժությունն էմոցիոնալ սթրեսի համար պատասխանատու ուղեղի հատվածներին թթվածնի հոսք կապահովի:

Ներկեր

Հոգեբանները հայտնաբերել են, որ 2-3 րոպեի ընթացքում նկարների գունազարդումն ուժեղ սթրեսի շրջանում 5 անգամ կմեծացնի աշխատանքը ժամանակին ավարտելու հավանականությունը: Սա նշանակում է, որ այսպիսով դուք ոչ միայն կհաղթահարեք սթրեսը, այլև հավանական է՝ մի գլուխգործոց կստեղծեք:

Գիբիսկուսով (չինական վարդ) թեյ

Ռադիկալների կուտակման դեպքում  մարդը սթրեսային իրավիճակներին բնորոշ անհանգստության և խուճապի զգացողություն է ունենում: Գիբիսկուսը թույլ չի տալիս ռադիկալներին խտանալ, ցրում է դրանք և այդպիսով օգնում հանել սթրեսը:

Թափահարիր ձեռքերդ

Շատ մարդկանց մոտ սթրեսն արտահայտվում է նրանով, որ կծկվում և իրենց էլաստիկությունն են կորցնում ուսագոտու, պարանոցի և ողնաշարի գոտկատեղային հատվածի մկանները: Այստեղից էլ առաջանում են և՛ գլխացավերը, և՛ մեջքի ցավերը: Այս պարագայում լավ օգուտ կարող են տալ մերսումն ու լողը: Տանը և աշխատավայրում կարելի է մկանների թուլացմանը միտված պարզ վարժություններ կատարել: Պետք է պտտել ձեռքերը, դրանք տարբեր ուղղություններով ճկել, ինչպես նաև՝ թափահարել ոտքերը:

Տան մաքրման աշխատանքներ

Տունը հավաքել-մաքրելը, իրերն իրենց տեղերում դասավորելը կօգնի կարգի բերել մտքերը և կենտրոնանալ: Բացի դրանից, դարակների, արկղերի և պահարանների դասավորված տեսքը լրացուցիչ հոգեբանական էֆեկտ է տալիս, քանի որ արտաքին կարգուկանոնն ու կազմակերպվածությունը մարդն անգիտակցաբար տեղափոխում է դեպի իր կյանք:

Մեկ րոպե՝ մտածելու համար

Հնարավորություն գտեք տանը միայնակ մնալու, որպեսզի մտքերը կարգի բերեք: Միացրեք սիրելի երաժշտությունը, սառնարանից հանեք ձեր սիրած քաղցրավենիքը ու հարմար տեղավորվեք բազմոցի մեջ: Մտածեք, թե ինչ կուզեիք ամենաշատը, և այդ ցանկությունը գրեք թղթի վրա: Հստակ պլանի տեսքը կօգնի որոշակիացնել հետագա անելիքները:

Արոմաթերապիա

Բույրերը խիստ կապված են էմոցիոնալ հիշողության հետ: Այդ պատճառով էլ շատ օգտակար է ձեռքի տակ ունենալ այն բույրը, որը կապված կլինի, ասենք, շատ մեծ երջանկության պահերի, հիացմունքի, վայելքի հետ: Հաճախ վայելեք այդ բույրը, և դա կօգնի ձեզ երկար պահպանել լավ տրամադրությունը:

Պարեր

Անպայման պարեք տանը: Երաժշտության տակ ռիթմիկ շարժումները լավ օգնում են հանել սթրեսը: Բացի դրանից, պարերը որպես ժամանց են ընկալվում, ի տարբերություն ֆիթնես ակումբի մարզումների:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց  zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

7 նշան, որ դա սեր չէ, այլ կիրք
14 կանոն հագուստում, որոնք պետք է մեկընդմիշտ սովորել
Ձիգ հետույք` ընդամենը մեկ շաբաթում․ 5 արդյունավետ վարժություն
9 հնացած և վնասակար գաղափար, որոնք մենք մինչ օրս մեր երեխաների «գլուխն ենք մտցնում»
Ձեր սիրելի տղամարդու 14 ժեստ, որոնք բղավում են, որ նա ձեզ սիրում է
Առակ մոր մասին, որ պետք է կարդան բոլորը
Ինչ սպասումներ ունեն տարբեր կենդանակերպի նշանները սեռական հարաբերություններից
15 օրում 13 կիլոգրամով նիհարելու պարզ միջոց
20 նշան, որ ձեր օրգանիզմում ճիճուներ կան

Latest

Ինչո՞ւ են տղամարդկանց հագուստի կոճակները աջ կողմում, իսկ կանանցը՝ ձախ. Գաղտնիք, որի մասին շատ քիչ մարդ գիտի
Դրեք ջրով, աղով և քացախով լի բաժակը ձեր տան ցանկացած վայրում և տեսեք, թե ինչ տեղի կունենա հաջորդ օրը․ փորձված մեթոդ
Ամենահաջողակ երեխաների ծնողներն այս 8 դերերն են ստանձնում. այսպես են կարծում Հարվարդում
Մոռացեք երակների վարիկոզ լայնացման մասին․ 100%-անոց արդյունք
9 չափից դուրս տպավորիչ ու խելացի գաջետներ, որոնց գոյության մասին անգամ չգիտեք էլ
Ծայրահեղ իրավիճակ. երեխան օգնություն է խնդրում․ ինչպե՞ս կվարվեիք դուք
10+ հանճարեղ հայտնագործություն, որոնց մասին երազում են աշխարհի ծնողները. և դրանք արդեն գոյություն ունեն
Կենդանակերպի 5 նշան, ովքեր ոչնչից չեն կոտրվում
«Զիտան և Գիտան». ինչպիսի տեսք ունի հիմա գլխավոր դերակատարը՝ անկրկնելի Հեմա Մալինին