Բժիշկները զգուշացնում են. բոլոր կանայք պետք է ուշադիր լինեն ՍՐԱ հանդեպ

Like on FB:

Քունը կյանքի կարևորագույն պրոցեսներից է, որն օգնում է մեզ վերականգնել ուժերը աշխատանքային օրվանից հետո:

Գիտնականներն ապացուցել են, որ մենք միջինում քնի վրա վատնում ենք մեր կյանքի 24 տարին, ինչը, իհարկե, քիչ չէ:

Սակայն կարևոր է ոչ միայն այն, թե որքան ենք քնում, այլ նաև քնի որակը. այսինքն՝ այն, թե որքան օգուտ է ստանում օրգանիզմն այդ ընթացքում:

«Որքա՞ն պետք է քնել» հարցը միանշանակ պատասխան չունի: Ութժամյա քունը բոլորին չէ, որ պետք է: Մարդկանց մեծամասնությանը բավականացնում է նաև 7 ժամը:

Ներկայացնում ենք Անգլիայի Լաֆբորոյի համալսարանի պրոֆեսոր Ջիմ Հորնի թեզը կանանց քնի վերաբերյալ, ըստ որի՝ կանացի ուղեղը ունի տղամարդուց տարբեր և ավելի բարդ կառուցվածք, այդ պատճառով այն ավելի շատ քնի կարիք ունի: Հենց այդ պատճառով կանայք առաջին հերթին պետք է ուշադրություն դարձնեն քնի իրենց ռեժիմին:

«Կանանց մոտ քնի պակասը սերտորեն կապված է հոգեբանական ծանրաբեռնվածության բարձր մակարդակի, անպաշտպանվածության զգացողության, ինչպես նաև ջղայնության հետ: Տղամարդկանց մոտ նման կապ չկա»,- նշում է պրոֆեսորը:

Այն հարցին, թե որ ժամին է պետք քնել, ամեն մարդ ինքը կարող է պատասխանել: Խորհուրդ է տրվում պառկել 11.30-ին: Միայն այդպես կարելի կլինի բաց չթողնել խորը քնի համար կարևոր ժամանակը, որը ձգվում է մինչև կեսգիշեր:

Քնի նման ռեժիմը թույլ կտա թե՛ ֆիզիկական, թե՛ հոգեբանական տեսանկյունից ավելի ակտիվ և գործունյա վիճակի մեջ մնալ գալիք օրվա ընթացքում:

Ինչ վերաբերում է տղամարդկանց, եթե նրանք զբաղված են ակտիվ մտային աշխատանքով և օրվա ընթացքում շատ որոշումներ են կայացնում, ապա նրանց համար նույնպես օգտակար կլինի երկար քունը: Սակայն նույնիսկ այդ դեպքում կանայք ավելի շատ քնի կարիք ունեն:

Իսկ հիմա վատ լուր նրանց համար, ովքեր շատ են տարվում իրենց աշխատանքով իրենց քնի հաշվին կամ զբաղված են ֆիլմեր դիտելով: Եթե այդպիսի մարդիկ քնել են ընդամենը 4 ժամ, ապա կարող են իրենց նույնպես առույգ կամ հանգստացած զգալ: Սակայն քիչ քնած մարդը չի նկատում իր գործունյա լինելու մակարդակի նվազումը, ինչը կարող է բարդ հետևանքների հանգեցնել: Օրինակ՝ խորհուրդ չի տրվում նստել մեքենայի ղեկին, եթե դուք քիչ եք քնել նախորդ գիշեր:

Նման դեպքում պետք է անպայման թեկուզ 20 րոպե քնել օրվա ընթացքում: Դա կօգնի վերականգնել ուշադրությունը:

Իսկ հեշտ քնելու բանաձևը շատ պարզ է: Պետք է ընդամենը բավականաչափ հոգնել:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Բաներ, որոնց նկատմամբ տղամարդիկ անտարբեր են անկողնում
Ինչու՞ են տղամարդիկ սիրուհի պահում
6 բան, որ չի կարելի անել սեռական հարաբերությունից առաջ
Թեստ. Ճանաչու՞մ եք հայ գրողների ստեղծագործությունները
Թեստ․ Իսկ դու կարո՞ղ ես կռահել, թե որ հայ հայտնիներն են մինչ պլաստիկ վիրահատությունները
Կանացի 5 սխալներ ինտիմ մերձեցման ժամանակ, որոնք փչացնում են հարաբերությունները
«Կանանց անկյուն»․ Անձնական հիգիենայի պահպանման 10 կանոն
30 բան, որ նյարդայնացնում է տղամարդուն. մի՛ արեք, կանայք
Ութ նշան, որ կինը տղամարդու հետ լինելու կարիք ունի

Latest

Սոդայի օգտագործման 15 եղանակ, որոնց մասին պետք է իմանա յուրաքանչյուր աղջիկ
Թեստ. Կկարողանա՞ք արդյոք անսխալ անվանել աշխարի ամենամեծ բաները
Իսկ դուք այստեղ նկատեցի՞ք կանաչ Lamborghini-ն. միայն սուր աչք ունեցողներն են այն տեսնում (Photo)
4 նշան, որ տղամարդը պատրաստվում է ձեզ լքել. շատերը նախընտրում են դրանք չնկատել
Այս ԹԵՍՏԸ կարող են անցնել միայն բարձրագույն կրթություն ունեցող մարդիկ
Հարց իսկական «Շերլոկ Հոլմսերի» համար. Ձեզ փակել են սենյակում հոգեկան հիվանդի հետ ու տվել 3 հնարավորություն. 3-ից ո՞րն է ճիշտ
9 խորհուրդ պրոֆեսիոնալներից, որոնք կօգնեն Ձեզ երկար ժամանակ պահպանել մազերի լավ տեսքը
Հանելուկ թագավորի և թագուհու՝ թույնով լի բաժակների մասին
5 աննրբանկատ հարցեր, որոնք նյարդայնացնում և հունից հանում են աղջիկներին