Ինչպե՞ս բարձրացնել իմունիտետը

Like on FB:

Բոլորիս մոտ հաճախ ընկնում է դիմադրողականությունը, և շատերս տարվա մեծ մասը հիվանդանում ենք տարբեր հարուցիչներով` հարբուխ, վիրուսային գրիպներ, ամենբիազ, ջրծաղիկ, ծաղկախտ և այլ հիվանդություններով:

Այս հիվանդությունները տարածում են վիրուսային և բակտերային ինֆեկցիաները:

Նման դեպքերում բժիշկներն ասում են, որ հիվանդներն ունեն ցածր դիմադրողականություն՝ իմունիտետ:

Ի՞նչ է իմունային համակարգը

Իմունային համակարգը մեր մարմնի երկրորդ պաշտպանական մեխանիզմն է: Պաշտպանական մեխանիզմն ընդգրկում է մաշկը և լորձաթաղանթը: Լորձաթաղանթը ծածկում է մարսողական, շնչառական և վերարտադրողական համակարգերի ներսի պատերը: Երբ միկրոօրգանիզմները, ինչպիսին են, օրինակ, բակտերիաները և վիրուսները, առաջին պաշտպանական մեխանիզմով թափանցում են ներս, մեր իմունային համակարգը պայքարում է՝ դրանց ոչնչացնելու համար: Իմունային համակարգը պաշտպանում է մարդուն տարբեր բակտերիաների և վիրուսների հարձակումներից: Իմունային համակարգի կարևորագույն հատկանիշներից է նրա հիշողությունը: Իմունային համակարգի տարրերը, որոնք մեզ հեռու են պահում ինֆեկցիեներից, հիշում են նախկինում օրգանիզմ ներթափանցած բակտերիաներին և վիրուսներին և պատրաստվում են դրանք վերացնել: Իմունային համակարգը բաղկացած է արյան սպիտակ գնդիկներից, որոնք էլ գործում են՝ որպես պաշտպանության երկրորդ մեխանիզմ:

Ցածր իմունային համակարգի պատճառները

Գոյություն ունեն մի շարք արտաքին և ներքին գործոններ, որոնք նպաստում են դիմադրողականության անկմանը: Դրանցից են`

Միկրոսննդարար նյութերի պակասն ամենօրյա սննդակարգում

Մեր օրգանիզմը ոչ միայն ածխաջրերի, սպիտակուցների և ճարպերի կարիք ունի, այլ նաև վիտամինների և հանքանյութերի մեծ պահանջ: Այդ կարևոր վիտամիններից են` վիտամիններ A, B, C, D, E, H, և K: Հանքանյութերից են կալցիումը, երկաթը, պղինձը, մագնեզիումը, ցինկը, ֆոլիաթթուն, յոդը, և այլն: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ միկրոսննդարար նյութերի պակասից էլ ընկնում է իմունային համակարգը:

Քիմիական նյութեր

Վտանգավոր քիմիական նյութերի` պեստիցիդների, ինսեկտիցիդների ազդեցությունը, քիմիական մաքրող նյութերի հետ շփումը, քիմիական նյութերով հարուստ սննդամթերքը, ծխելը և ալկոհոլն այն գլխավոր նյութերն են, որոնք իջեցնում են իմունային համակարգը:

Օրգանիզմի տոքսիններ

Մարսողության ընթացքում մեր մարմնում արտադրվում են տոքսիններ, և, եթե այս տոքսինները դուրս չգան մեր օրգանիզմից, ապա դրանք կնպաստեն դիմադրողականության անկմանը: Չափից շատ տոքսինների կուտակումը կարող է մեծ վնաս հասցնել ոսկրածուծին, որը համարվում է իմունային համակարգի «սիրտը»:

Սթրես

Ամենօրյա սթրեսները թուլացնում են իմունային համակարգը: Հայտնի է, որ սթրեսի արդյունքում արտադրվում են նեյրո-էնդոկրին հորմոններ, որոնք կործանարար ազդեցություն են թողնում իմունիտետի վրա: Սթրեսը կարող է ոչ բարենպաստ ազդեցություն թողնել բնական քիլլեր բջիջների գործունեության, լիմֆոցիտների, պրոլիֆերեցիայի և հակամարմինների արտադրման վրա: Այս ամենի արդյունքում՝ վերքերը դանդաղ են բուժվում, պատվաստումները և քաղցկեղի նկատմամբ ռեակցիաները դանդաղում են:

Հակաբիոտիկների չարաշահում

Մեր օրգանիզմի ցածր իմունային համակարգը պայմանավորված է նաև հակաբիոտիկների չարաշահմամբ: Երբ հակաբիոտիկները հաճախակի են օգտագործվում, ապա հետագայաում բակտերիաները կարողանում են դիմադրել այս հակաբիոտիկներին: Եթե ընդդիմացող բակտերիան նորից է հարձակվում, իմունային համակարգը, ինչպես նաև՝ հակաբիոտիկները, ձախողվում են վերացնել այդ բակտերիան:

Քնի պակաս

Ցածր իմունային համակարգի մյուս պատճառներից է քնի պակասը: Հետազոտությունները պարզել են, որ քնի պակասի դեպքում տեղի են ունենում փոփոխություններ ցիտոկին համակարգի վրա: Ցիտոկիններն իմունային ազդանշանային մոլեկուլներ են: Ցիտոկինի համակարգի փոփոխությունների արդյունքում իջնում է բջջային իմունիտետը, որն էլ իր հերթին՝ թուլացնում է իմունային համակարգը:

Չափից շատ մարզումներ

Մարզումներն անհրաժեշտ են ոչ միայն գեղեցիկ մարմին ունենալու համար, այլև ապահովում են բարձր իմունիտետը: Սակայն ամեն ինչ, այդ թվում՝ մարզումները, պետք է չափավոր լինեն: Չափից շատ մարզվելն այրում է օրգանիզմի թթվածինը: Թթվածնի այրման հետևանքով արտադրվում են ազատ ռադիկալներ, որոնք հարձակվում են իմունային համակարգի վրա և դիմադրողականությունն իջեցնում: Ճիշտ է, այս ամենը կարելի է բուժել սննդանյութերով հարուստ սնունդ ընդունելով, սակայն կորուստն ամբողջովին չի վերականգնվում:

Բարձր խոլեստերինով հարուստ սննդամթերքի ընդունում

Բարձր խոլեստերինով հարուստ սննդամթերքը նույնպես հանգեցնում է իմունային համակարգի թուլացմանը: Խոլեստերինի բարձր մակարդակը սպանում է բակտերիայի ինֆեկցիաները ոչնչացնող  բնական քիլլեր բջիջներին:

Ժողովրդական դեղատոմսեր՝ իմունիտետը բարելավելու համար

Ժողովրդական  դեղատոմսերը ցածր իմունային համակարգը բարձրացնող հիանալի միջոցներ են, քանի որ դրանք բնական են և կողմնակի ազդեցություն չեն թողնում  մեր օրգանիզմի վրա:

Սննդարար նյութերով հարուստ սննդակարգ

Առողջ և սննդարար սննդակարգը ներառում է վիտամիններով և հանքանյութերով սնունդ, որը բարձրացնում է մեր օրգանիզմի իմունային համակարգը:  Վիտամինները և հանքանյութերն օրգանիզմում արտադրում են հակաօքսիդանտներ, և վերջիններս բարձրացնում են իմունային համակարգը:

Կանաչ տերևով բանջարեղեն

Կանաչ տերևով բանջարեղենը վիտամինների և հանքանյութերի մեծ աղբյուր է հանդիսանում: Դրանք մեծ մասամբ պարունակում են վիտամիններ A, E, B1, B2, B9, որոնք շատ կարևոր են լավ իմունային համակարգի համար:

Բանջարեղեն

Գազարը, բրոկոլին, դդումը, կաղամբը, բազուկը, ծաղկակաղամբը, դդմիկը, կանաչ պղպեղը, սոխը, լոլիկը պետք է մեր սննդակարգի անբաժանելի մասը կազմեն, քանի որ դրանք բարելավում են իմունային համակարգը:

Մրգեր

Մրգերը պարունակում են վիտամինների և հանքանյութերի մեծ պաշարներ: Մրգերի ամենօրյա ընդունումը հեռու կպահի մեզ ինֆեկցիոն հիվանդությունների հարուցիչներից: Ցիտրուսային մրգերը` նարինջը, կիտրոնը, պարունակում են մեծ քանակությամբ վիտամին C, որն ամրացնում և բարձրացնում է իմունային համակարգը:

Չիր և ընկուզեղեն

Չիրը և ընկուզեղենը սպիտակուցների, ածխաջրերի և վիտամինների աղբյուր են: Դրանք պարունակում են վիտամիններ A, E, K, կալցիում, երկաթ, պղինձ և այլ հանքանյութեր, որոնք կարևոր են բարձր իմունիտետ ունենալու համար:

Լավ քուն

Լավ քունը կարևոր դեր է խաղում լավ իմունիտետի համար: Հետազոտությունները պարզել են, որ քնի խախտումը վատ ազդեցություն է թողնում իմունային համակարգի վրա և օրգանիզմը խոցելի է դարձնում ինֆեկցիաների և վիրուսների նկատմամբ:

Սխտոր

Սխտորն ամենամատչելի ժողովրդական դեղամիջոցն է ցածր իմունիտետի դեմ: Գիտական հետազոտությունները պարզել են, որ սխտորը կարող է պայքարել վիրուսների, սնկերի և բակտերիաների բազմաթիվ տեսակների դեմ և հիանալի դեղամիջոց է մրսածության և գրիպի համար:

Յոգուրտ

Օրական մեկ յոգուրտ ուտելը նպաստում է ցածր իմունիտետի բարձրացմանը: Վերջին գիտական հետազոտությունները պարզել են, որ յոգուրտն ավելացնում է մարսողական համակարգի L. casei բակտերիաների քանակը, նպաստում է արյան սպիտակ գնդիկների և հակամարմինների զարգացմանը: L casei կամ Lactobacillus casei բակտերիան պայքարում է աղիքային ինֆեկցիաների դեմ: Հիշեցնենք նաև, որ յոգուրտը պայքարում է քաղցկեղի դեմ:

Կանաչ թեյ

Կանաչ թեյը պարունակում է մեծ քանակությամբ հակաօքսիդանտներ, պոլիֆենոլներ և ունի հակաբորբոքային և հակաքաղցկեղային հատկություններ: Գիտական հետազոտությունները պարզել են, որ կանաչ թեյը բարձրացնում է իմունային համակարգը և չեզոքացնում է արևի ուլտրամանուշակագույն ճառագայթների կործանարար ազդեցությունը:

Հիդրաստիս կամ Желтокорень

Հիդրաստիսը հայտնի է՝ որպես հակաբիոտիկ, որը պայքարում է բակտերային և վիրուսային ինֆեկցիաների դեմ: Կալիֆոռնիայի համալսարանի բժշկական հետազոտությունները պարզել են, որ այս խոտաբույսը բարձրացնում է  իմունոգլոբինի արտադրությունը:

Նիհարել

Հետազոտություները պարզել են, որ գեր մարդկանց մոտ դիմադրողականությունը ցածր է: Ավելորդ քաշի իջեցումը և սննդարար նյութերով հարուստ սննդամթերքի օգտագործումը կվերացնի այս խնդիրը, և դուք կունենաք բարձր իմունային համակարգ:

Աստրալագուս (Astragalus)

Աստրալագուսը հայտնի է ավանդական չինական բժշկության մեջ՝ որպես մրսածության, հոգնածության, ախորժակի կորուստի, սթրեսի, ալերգիաների դեմ հզոր դեղամիջոց: Աստրալագուսի մեջ պարունակվող բաղադրիչները բարձրացնում են իմունային համակարգը և վանում տարատեսակ ինֆեկցիոն հիվանդությունները:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Shamshyan.com-ը լուսանկարներ է հրապարակել Արմինե Ճաղարյանի մահվան դեպքից (Photo)
Ինչպես են վարարած Դեբեդ գետից դուրս բերում հաղորդավարուհի Արմինե Ճաղարյանի մարմինը (Video)
Իտալացին ավելի քան 1,5 միլիոն բաժանորդ է հավաքել՝ ծաղրանմանակելով համաշխարհային աստղերին (Photo)
20+ նկարազարդում այն մասին, թե ինչ դաժան աշխարհում ենք մենք ապրում (Photo)
Նստատեղի նյարդի բորբոքմանը հրաժեշտ տվեք ընդամենը 10 րոպեում այս բնական միջոցով
Խաշած ձվի սննդակարգ. 2 շաբաթում կարելի է 11 կգ նիհարել
Հարսս տանը կորցրել էր բջջայինը ու ինձ խնդրեց զանգել իր համարին․ Լսելով զանգի ձայնը՝ ուղղակի ցնցվեցի․․․ իսկ ես մտադրվել էի տունս նրանց նվիրել
Արյունը ջրիկացնող լավագույն բնական միջոցները
Նյութափոխանակությունն արագացնելու և նիհարելու 12 միջոց, նույնիսկ, եթե 40 տարեկան եք

Latest

Մարմնի զգուշացնող նշաններ, որոնք չի կարելի անտեսել
Ինչո՞ւ են դողում ձեռքերը և ինչպես պայքարել դրա դեմ
10 գաղտնիքներ սեքսի մասին, որոնք պետք է իմանան բոլոր աղջիկները
Բնական միջոց, որը 20 օրում օրգանիզմից դուրս է բերում ավելի քան 5 կգ շլակ և օգնում է նիհարել
ԹԵՍՏ․ Կարո՞ղ եք գտնել 5 տարբերություն այս նկարում
10 խորհուրդ Կոնֆուցիոսից, որոնք կփոխեն Ձեր կյանքը
6 ամիս առաջ իմացա, որ կինս ինձ դավաճանում է, բայց բաժանվել չեմ ուզում, ախր արանքում երեխա կա, չգիտեմ՝ ինչ անել, մի խորհուրդ տվեք․․․
Այս դիետայի օգնությամբ կարելի է 4 օրում նիհարել 3 կիլոգրամ
ԹԵՍՏ․ Այս նկարում ինչ-որ տարօրինակ բան է կատարվում, կարո՞ղ եք հասկանալ, թե ինչ