5 պարզ խորհուրդ, թե ինչպես արագ կարգի բերել նյարդային համակարգը

Like on FB:

1. Սովորիր հասկանալ հույզերդ

Անհանգստության նվազեցման առաջին քայլը գիտակցելն է, թե երբ ես սկսում անհանգստանալ:

Հետազոտությունների համաձայն՝ մարդիկ անհամեմատ ավելի արագ են հանգստանում, երբ զգում են, թե երբ է սկսվում անհանգստության նոպան, չեն տրվում դրա ազդեցությանը եւ ջանում են պայքարել դրա դեմ:

Ուղեղն անցնում է ռացիոնալ մտածողության եւ ապրումների ալիքը նահանջում է:

2. Խորը շունչ քաշիր (ցանկալի է` մի քանի անգամ)

Քթով դանդաղ շնչելով` դու նվազեցնում ես սթրեսին քո օրգանիզմի հակազդեցությունը: Այո, այդ խորհուրդն ամենաինքնատիպը չէ, բայց դա չի նշանակում, թե չի ազդում: Երբ սկսում ես նյարդայնանալ, քո շնչառությունը եւ զարկերակը հաճախանում են: Եթե սկսես խորը շնչել, օրգանիզմին նշան կտաս, որ լիցքաթափված ես, եւ այն կհանգստանա: Այսպիսի գիտական կախարդանք:

3. Մտածիր ներկայի մասին

Եթե զգում ես, որ մտքերդ թռչում են դեպի ապագա, դա նյարդային վիճակի է հանգեցնում, անմիջապես ջանա վերադառնալ ներկա: Հենց այստեղ եւ հիմա դու ոչ մի խնդիր չունես: Քո մտքերը կարող են վտանգի զգացում ստեղծել: Դրանք կայունացնելով` դու նյարդային համակարգդ վերադարձնում ես նորմալ վիճակի:

4. Ուշադրություն դարձրու միայն նրան, ինչը կարող ես վերահսկել 

Ցանկացած իրավիճակում քո ուղեղը վերահսկողության է ձգտում: Վերահսկողության նույնիսկ պատրանքային զգացումը նվազեցնում է անհանգստությունը, տագնապը եւ նույնիսկ ցավը: Այդ պատճառով հակառակ արձագանքից խուսափելու համար քեզ անհրաժեշտ է կենտրոնանալ միայն այն պահերի վրա, որոնք դու կարող ես վերահսկել: Ոչ մի դեպքում չի կարելի մոդելավորել վատագույն տարբերակները եւ այլն:

5. Որոշում կայացրու, նույնիսկ եթե չես ուզում անել դա

Նույնիսկ ամենաաննշան որոշումը կայացնելը քո ուղեղը վերաուղղորդում է ռացիոնալի ոլորտ: Որպես հետեւանք, այն դադարում է տեղի տալ հույզերին: Բացի այդ, որոշում ընդունելուց հետո բարձրանում է քո տրամադրությունը եւ ինքնագնահատականը, ինչը եւս շատ կարեւոր է:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Թեստ․ Կկարողանա՞ք առանց դժվարության անցնել թեստը
ԹԵՍՏ․ Շատ քչերին է հաջողվում պատասխանել բոլոր հարցերին
Ո՞ր տարիքում են մարդիկ առավել հաճույք ստանում ինտիմ մերձեցումից
Նստատեղի նյարդի բորբոքմանը հրաժեշտ տվեք ընդամենը 10 րոպեում այս բնական միջոցով
Կյանքի ուժը սեռական էներգիայի մեջ է. Ի՞նչ անել և ինչի՞ց սկսել
ԹԵՍՏ. Գիտե՞ք՝ նշված տարբերակներից որ ձևն է ճիշտ
Նշաններ, որ ավելորդ քաշը էստրոգենի բարձր մակարդակի հետևանք է
Այս նշանները վկայում են, որ օրգանիզմին չի բավականացնում կալցիումի մակարդակը
ԹԵՍՏ. Ստուգեք Ձեր հնարամտությունը

Latest

Կատարում Աշխարհի առաջնության «ամենակրքոտ երկրպագուհին» կրկին համարձակ հագուստով է գնացել մարզադաշտ (Photo)
Քսենիա Սոբչակը ռեպորտաժ է նկարահանել ՀՀ-ում տիրող իրավիճակի մասին (Video)
5 գործոն, որոնք բարձրացնում են գլխուղեղի կաթվածի հավանականությունը
Թեստ հանելուկ․ Գուշակեցի՞ք, թե որ համեմունքն էր
Ի՞նչ է հաստ աղիքի պոլիպն ու որ դեպքերում է այն վտանգավոր
Սուպեր Սաքոն նշանվել է. Ո՞վ է ռեփերի սիրելին (Photo, Video)
Ինչի՞ց են վախենում կանայք…
Ի՞նչ է տեղի ունենում օրգանիզմի հետ համբույրի ժամանակ
Փորի ճարպից ազատվելու էֆեկտիվ եղանակ` ընդամենը 1 օրում. 100% աշխատող միջոց