5 պարզ խորհուրդ, թե ինչպես արագ կարգի բերել նյարդային համակարգը

Like on FB:

1. Սովորիր հասկանալ հույզերդ

Անհանգստության նվազեցման առաջին քայլը գիտակցելն է, թե երբ ես սկսում անհանգստանալ:

Հետազոտությունների համաձայն՝ մարդիկ անհամեմատ ավելի արագ են հանգստանում, երբ զգում են, թե երբ է սկսվում անհանգստության նոպան, չեն տրվում դրա ազդեցությանը եւ ջանում են պայքարել դրա դեմ:

Ուղեղն անցնում է ռացիոնալ մտածողության եւ ապրումների ալիքը նահանջում է:

2. Խորը շունչ քաշիր (ցանկալի է` մի քանի անգամ)

Քթով դանդաղ շնչելով` դու նվազեցնում ես սթրեսին քո օրգանիզմի հակազդեցությունը: Այո, այդ խորհուրդն ամենաինքնատիպը չէ, բայց դա չի նշանակում, թե չի ազդում: Երբ սկսում ես նյարդայնանալ, քո շնչառությունը եւ զարկերակը հաճախանում են: Եթե սկսես խորը շնչել, օրգանիզմին նշան կտաս, որ լիցքաթափված ես, եւ այն կհանգստանա: Այսպիսի գիտական կախարդանք:

3. Մտածիր ներկայի մասին

Եթե զգում ես, որ մտքերդ թռչում են դեպի ապագա, դա նյարդային վիճակի է հանգեցնում, անմիջապես ջանա վերադառնալ ներկա: Հենց այստեղ եւ հիմա դու ոչ մի խնդիր չունես: Քո մտքերը կարող են վտանգի զգացում ստեղծել: Դրանք կայունացնելով` դու նյարդային համակարգդ վերադարձնում ես նորմալ վիճակի:

4. Ուշադրություն դարձրու միայն նրան, ինչը կարող ես վերահսկել 

Ցանկացած իրավիճակում քո ուղեղը վերահսկողության է ձգտում: Վերահսկողության նույնիսկ պատրանքային զգացումը նվազեցնում է անհանգստությունը, տագնապը եւ նույնիսկ ցավը: Այդ պատճառով հակառակ արձագանքից խուսափելու համար քեզ անհրաժեշտ է կենտրոնանալ միայն այն պահերի վրա, որոնք դու կարող ես վերահսկել: Ոչ մի դեպքում չի կարելի մոդելավորել վատագույն տարբերակները եւ այլն:

5. Որոշում կայացրու, նույնիսկ եթե չես ուզում անել դա

Նույնիսկ ամենաաննշան որոշումը կայացնելը քո ուղեղը վերաուղղորդում է ռացիոնալի ոլորտ: Որպես հետեւանք, այն դադարում է տեղի տալ հույզերին: Բացի այդ, որոշում ընդունելուց հետո բարձրանում է քո տրամադրությունը եւ ինքնագնահատականը, ինչը եւս շատ կարեւոր է:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Մարդկանց 97 %-ը չի կարողանում այս նկարում գտնել ձիուն
«Կկարոտեմ քեզ, իմ հրեշտակ»․ Ողբերգություն Մարինկա Խաչատրյանի ընտանիքում (Photo)
3 ամենավատ աղջիկները՝ ըստ կենդանակերպի նշանի
Քրիստինե Պեպելյանը հայտնվել է հիվանդանոցում․ ի՞նչ է պատահել երգչուհուն (Photo)
Ստուգիր գիտելիքներդ. դեռ ոչ ոք իդեալական 10 չի հավաքել այս թեստից առանց արտագրելու
ԹԵՍՏ. Պարզեք, թե որքան փչացած եք դուք
7 վնասակար սովորություններ, որոնց պատճառով կուրծքը կախվում է
Ձվարաններում կիստայի առկայության 9 նշան, որոնք չի կարելի անտեսել
Կենդանակերպի 3 նշան, որոնց չսիրելն ուղղակի անհնար է

Latest

ԹԵՍՏ. Անկեղծորեն պատասխանեք, թե ինչ տեսաք առաջինը և պարզեք ձեր իրական բնույթը
Տնական երշիկ շատ պարզ բաղադրատոմսով. այն փորձելով՝ այլևս երբեք չեք գնի
Մի՛ խայտառակվիր. մատնահարդարում, որը վաղուց դուրս է նորաձևությունից
Դինա Ակոպովնան 2-րդ անգամ կվիրահատվի. նա տեսանյութ է հրապարակել ու կրկին արտասվել (Video)
Հիշո՞ւմ եք «Фабрика звёзд»-ի Ալեքսային․ միայն տեսեք, թե ինչպես է անվերջանալի պլաստիկան անճանաչելիության աստիճան փոխել նրա դեմքը
Հետևեք այս դիետային 2 շաբաթ և կկորցնեք կուտակված ամբողջ ճարպը
ԹԵՍՏ. Ընտրեք աթոռը, որին կնստեիք և իմացեք, թե ինչպիսինն եք սիրային հարաբերություններում
Լիմոնադով հրաշք բիսկվիթ․ արտակարգ բարձրանում է, համեղ է և փափուկ
Այլևս չեք սնվի այս մթերքներով, եթե իմանաք դրանց բաղադրությունը