Մոռացեք երակների վարիկոզ լայնացման մասին․ 100%-անոց արդյունք

Like on FB:

Երակների վարիկոզ լայնացում ունեցող մարդիկ կարող են տառապել արյան այտուցված անոթներից մաշկի վրա կամ գունազրկումից:

Երակների վարիկոզ լայնացման լուրջ ախտանիշերից են՝

  • Ոտքերի այտուցվածություն՝ «ծանր» ոտքեր:
  • Ցավ ոտքերում երկար ժամանակ նստելուց կամ կանգնելուց հետո:
  • Ոտքերի կամ կոճերի գույնի փոփոխություն:
  • Չոր, գրգռված, թեփոտ մաշկ, որը հեշտությամբ ճաքճքում է:
  • Մաշկի վերքեր (խոցեր), որոնք չեն ապաքինվում:
  • Ոտքերի և կոճերի մաշկի հաստացում և ամրացում:
  • Արյունխեղդ, քոր, «սարդի երակներ»:
  • Ռիսկի որոշ գործոններ ուռած և ցավող երակների համար՝
  • Երկար նստել կամ նույնիսկ պառկել, ինչը սահմանափակում է արյան շրջանառությունը,
  • Ավելորդ քաշ,
  • Քրոնիկական փորկապություն,
  • Քարեր լյարդում և լեղապարկում,
  • Տարիք, (հորմոնալ փոփոխությունները սեռահասունացման շրջանում, հղիությունը և դաշտանադադարը կարող են հանգեցնել երակների վարիկոզի, իսկ հակաբեղմնավորիչ հաբերի ընդունումը կարող է մեծացնել ռիսկը),
  • Բնածին թերի կլապաններ,
  • Ոտքերում արյան մակարդուկի ընտանեկան պատմություն կամ երակների վարիկոզ լայնացում:

Երակների վարիկոզ լայնացումը մեղմացնելու և կանխելու համար կարող եք՝

  • Կոմպրեսիոն զուգագուլպաներ հագեք այտուցվածությունը նվազեցնելու համար:
  • Երկար ժամանակ մի նստեք և մի կանգնեք: Նույնիսկ ոտքերը թեթևակի շարժելով՝ կարող եք պահպանել արյան ճիշտ շրջանառությունը:
  • Օրական 3 կամ 4 անգամ 15-ական րոպեով ոտքերը բարձրացրեք ձեր սրտից վեր:
  • Վերքերի խնամք, եթե բաց խոցեր կամ վարակներ ունեք: Ձեր բժիշկը կարող է ցույց տալ՝ ինչպես դա անել:
  • Նիհարել՝ սննդում օգտագործելով ճարպի ցածր պարունակությամբ մթերքներ, ավելի շատ մրգեր և բանջարեղեն ուտելով:
  • Ավելի շատ ֆիզիկական վարժություններ: Դա կարող է ձեզ օգնել նվազեցնել քաշը և արյունը վեր ու վար տանել ձեր ոտքերում: Քայլքը կամ լողը լավ տարբերակ են:
  • Եթե ձեր ոտքերի մաշկը չոր կամ ճաքճքող է, խոնավեցումը կարող է օգնել: Սակայն բուժման և մաշկի խնամքի որոշ մեթոդներ կարող են սրել խնդիրը: Ձեր բժշկի հետ խոսեք նախքան ցանկացած լոսյոն, քսուք օգտագործելը:
  • Ավելի շատ ջուր խմեք:
  • Բոլոր կանաչ բանջարեղենները, հատապտուղները (օրինակ՝ հավամրգին, հաղարջը, լոռամրգին, սև հաղարջը), կիվին, ցիտրուսային մրգերը, քաղցր պղպեղը, անանասը, բազուկը, ամբողջական հատիկեղենը շատ օգտակար են այս խնդիրն ունեցող մարդկանց համար:
  • Խմեք կանաչ հյութեր, որոնք լավացնում են արյան շրջանառությունը:

zNews-ը ներկայացնում է հյութի բաղադրատոմս, որը կօգնի եթե ոչ ազատվել, ապա գոնե մեղմացնել երակների ցավը:

Բաղադրությունը՝

  • ½ փոքր անանաս
  • ½ միջին չափի բազուկ
  • 2 ցողուն նեխուր
  • ½ դեղին բուլղարական պղպեղ
  • ½-դյույմանոց կոճապղպեղի արմատ
  • ¼ կիտրոնի հյութ

Պատրաստումը՝

Բոլոր բաղադրիչները բլենդերով խառնեք մինչև համասեռ զանգված ստացվի:

Կարող եք հյութը խմել՝որքան անգամ ցանկանաք:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Popular

Ինչի մասին չի կարելի պատմել ընկերներին. 2 խորհուրդ Օշոյից
Պատասխանեք մի քանի հարցի, ու ես առանց սխալվելու կգուշակեմ ձեր տարիքը
«Մի փաթաթեք ձեր անցյալը շրջապատի վզին, եթե նրանք ձեզ դա չեն խնդրում». Շփման 8 ոսկե կանոն
Իմաստուն առակ. «Ի՞նչ արժես դու»
«Չի կարելի ամբողջ կյանքը երեխային նվիրել». Ֆրանսիացի մայրիկների 10 կանոն, որոնք կարող են զարմանալիորեն օգտակար լինել
Արևելյան իմաստունների կյանքի դասերը կամ՝ խրատանի
Առաջադրանք ամենաուշադիրների համար. կկարողանա՞ք այստեղ գտնել բոլոր սխալները
Ինչպես ճիշտ սիրահարվել
Ինչի՞ մենք կհասնեինք, եթե մեր ուղեղն օգտագործեինք 100%-ով

Latest

Առանց դեղորայքի զարկերակային ճնշումն իջեցնելու ամենաարդյունավետ միջոցները
Որքան է ձմերուկի օրական չափաբաժինը երեխաների և չափահասների համար
Թաղման ժամանակ «հանգուցյալը» կենդանացել է (տեսանյութ)
Ինչպես որոշել, թե որ վիտամիններն են ձեզ պակասում
Քաղցկեղի 10 նախանշան, որոնք հարկավոր չէ անտեսել
Ինչպես ուտել հաց և չգիրանալ․ պարզ միջոց
Շուշաննա Թովմասյանի 8 ամսական որդու նոր լուսանկարները
Պաբլո Պիկասոն ապրել է 91 տարի և ահա թե ինչպիսի եզրակացության է հանգել կյանքի և մարդկանց մասին
«Ահա թե ինչեր ենք մենք ուտում ամեն օր»