Այս 6 խորամանկությունները ձեր որովայնը կդարձնի հարթ և գեղեցիկ

Like on FB:

Որովայնը մարմնի այն հատվածն է, որտեղ ժամանակի ընթացքում հավաքվում են ճարպեր և շատ հեղուկ է մնում:

Կենսակերպը, սնվելու առանձնահատկությունները և ֆիզիկական ակտիվության բացակայությունը, ինչպես նաև մի շարք այլ գործոններ նպաստում են նրան, որ որովայնի հատվածում հավաքվում է ճարպ և հեղուկ, ինչը որովայնը փքված է դարձնում:

Դրանից ազատվելու համար պետք է հետևել որոշակի խորհուրդների:

1. Մի չարաշահեք աղի օգտագործումը:

Շատ կարևոր է նվազեցնել աղի օգտագործումը և այն փոխարինել այլ համեմունքներով, որոնք լավացնում են համը: Աղի շատ օգտագործումն օրգանիզմում հեղուկի մնալու հիմնական պատճառներից մեկն է: Միևնույն ժամանակ անհրաժեշտ է ավելի շատ օգտագործել մթերքներ, որոնք հարուստ են կալցիումով, ինչը հավասարակշռում է օրգանիզմում աղի պարունակությունը և օգնում է հավասարակշռել օրգանիզմի թթվային հավասարակշռությունը:

2. Սպորտով զբաղվեք:

Ճարպերի պարունակությունը նվազեցնելու և հարթ որովայնի հասնելու առավել արդյունավետ միջոց է ֆիզիկական վարժություններ անելը: Իդեալական է աերոբիկայով զբաղվելը, ինչպես նաև պրես անելը՝ մկանները տոնուսում պահելու համար:

3. Շատ ջուր խմեք:

Քաղցած ժամանակ մեկ բաժակ ջուր խմեք, որպեսզի ազատվեք օրգանիզմում հեղուկի մնալուց: Ջուրը լավացնում է նյութափոխանակությունը և նպաստում է ճարպերի այրմանը:

4. Ավելի շատ օգտագործեք բնական միզամուղներ:

Միզամուղ միջոցները հիանալիորեն հաղթահարում են օրգանիզմում հեղուկի մնալու խնդիրը և օգնում են դուրս բերել տոքսինները, ինչը կարող է կապված լինել քաշի ավելացման հետ: Ավելի շատ օգտագործեք այնպիսի բնական միզամուղ միջոցներ, ինչպիսիք են անանասը, կանկարը, ձմերուկը, ծնեբեկը և այլն:

5. Լավ քնեք:

Լավ քնելու սովորությունը շատ պարզ միջոց է՝ որովայնի շրջանում ճարպից ազատվելու և, ընդհանուր առմամբ, նիհարելու համար: Վեց ժամից քիչ քնելն առաջացնում է կորտիզոլ հորմոնի առաջացմանը, ինչը նպաստում է որովայնի հատվածում ճարպերի առաջացմանը:

6. Ճիշտ սնվեք:

Շատ կարևոր է փոխել սովորությունները և սննդակարգից բացառել բոլոր մթերքները, որոնք նպաստում են ավելորդ քաշի առաջացմանը: Դրանց փոխարեն շատ բանջարեղեն, մրգեր կերեք: Շատ կարևոր է ուտել հաճախ, բայց փոքր չափերով: Ոչ մի դեպքում բաց մի թողեք նախաճաշը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Popular

Ինչի մասին չի կարելի պատմել ընկերներին. 2 խորհուրդ Օշոյից
Պատասխանեք մի քանի հարցի, ու ես առանց սխալվելու կգուշակեմ ձեր տարիքը
«Մի փաթաթեք ձեր անցյալը շրջապատի վզին, եթե նրանք ձեզ դա չեն խնդրում». Շփման 8 ոսկե կանոն
Իմաստուն առակ. «Ի՞նչ արժես դու»
«Չի կարելի ամբողջ կյանքը երեխային նվիրել». Ֆրանսիացի մայրիկների 10 կանոն, որոնք կարող են զարմանալիորեն օգտակար լինել
Արևելյան իմաստունների կյանքի դասերը կամ՝ խրատանի
Առաջադրանք ամենաուշադիրների համար. կկարողանա՞ք այստեղ գտնել բոլոր սխալները
Ինչպես ճիշտ սիրահարվել
Ինչի՞ մենք կհասնեինք, եթե մեր ուղեղն օգտագործեինք 100%-ով

Latest

Առանց դեղորայքի զարկերակային ճնշումն իջեցնելու ամենաարդյունավետ միջոցները
Որքան է ձմերուկի օրական չափաբաժինը երեխաների և չափահասների համար
Թաղման ժամանակ «հանգուցյալը» կենդանացել է (տեսանյութ)
Ինչպես որոշել, թե որ վիտամիններն են ձեզ պակասում
Քաղցկեղի 10 նախանշան, որոնք հարկավոր չէ անտեսել
Ինչպես ուտել հաց և չգիրանալ․ պարզ միջոց
Շուշաննա Թովմասյանի 8 ամսական որդու նոր լուսանկարները
Պաբլո Պիկասոն ապրել է 91 տարի և ահա թե ինչպիսի եզրակացության է հանգել կյանքի և մարդկանց մասին
«Ահա թե ինչեր ենք մենք ուտում ամեն օր»