5 նշան, որ դուք ավելի շատ տալիս եք, քան ստանում

Like on FB:

1. Դուք գործնականում երբեք «ոչ» բառը չեք ասում

Դուք երբեւէ համաձայնվե՞լ եք ժպտալով, բայց միեւնույն ժամանակ ներսում ամեն ինչ ճնշել է:

Այո՛, սա կլինի այն բանի նշանը, որ դուք չափից ավելի շատ եք տալիս:

Դուք «ոչ» ասելու իրավունք ունեք՝ բացատրելով կամ առանց բացատրության:

2. Դուք ձեզնով զբաղվելու ժամանակ չունեք

Ցավոք, անձնազոհ արարքները կարող են ժամանակի անիմաստ կորուստ լինել: Մենք բոլորս էլ գործեր ունենք, մարդիկ, որոնց հետ կարելի է ինչ-որ բան նայել եւ ինչ-որ տեղ գնալ՝ ժամանակ հատկացնելով զվարճանալու եւ հանգստի համար: Հասարակ փաստ է հանգստի եւ թուլանալու անհրաժեշտությունը: Հանգիստը եւ վերականգնվելը տարբերակ չեն: Ձեր ուղեղն ու մարմինը պետք է լիցքավորվեն եւ վերալիցքավորվեն, որպեսզի արտադրողական եւ երջանիկ լինեն (սա կենսաբանական օրենք է): Ձեզ համար զիջում կատարեք եւ որոշ ժամանակ միայնակ անցկացրեք ձեր «ես»-ի հետ: Եթե դա օգնում է, ապա մտածեք հանգստի եւ ուժերի վերականգնման մասին՝ որպես ձեր մարմնի վառելանյութի:

3. Դուք եք խնդրի լուծումը

Պատկերացրեք, որ դուք հեռախոսով լսում եք, թե ինչպես են Անին կամ Աննան պատմում իրենց խնդիրների մասին: Իհարկե, դուք չափազանց քաղաքավարի եք, որպեսզի զրույցն ընդհատեք, ուստի այն անվերջանալիորեն լսում ու լսում եք: Մոտ 20 րոպե հետո նրանք հետաքրքրվում են ձեր կարծիքի կամ տվյալ խնդրի շուրջ ձեր որոշման մասին: Արեք դա՝ անջատեք հեռախոսը (եթե չեք կարող, անտեսեք անհարկի զանգերը) կամ ունեցեք հանձնարարված ազատ տարածք: Ամենագլխավորը՝ դադարեք ուրիշների համար հոգեթերապեւտ լինելուց:

4. Ձեր անձնական կյանքում բավականաչափ ապրումներ ունեք

Ինչ-որ պատճառով դուք սթրեսի եւ դրամայի զգացում ունեք ու չգիտեք, թե այն որտեղից է ծագել: Նույնիսկ տեսարաններ սիրող մարդիկ թատրոնի համար որոշակի շեմ ունեն: Հիմա եթե դուք չափից ավելի շատ եք տալիս, դուռ կբացեք մեծ դրամաների համար:

5. Ձեր երջանկությունը ստորադասված է տառապանքներին

Չնայած, այսպես կոչված, նվիրաբերողները ուրիշներին օգնելուց հաճույք են ստանում, նրանք ընդամենը մարդ են: Սթրեսի եւ ադրենալինի բարձր մակարդակը կարող են չկանխամտածված հետեւանքներ առաջացնել, որոնք ներառում են քիմիական մակարդակով ուղեղի աշխատանքում փոփոխությունները: Երբ դա տեղի է ունենում, դժվար է արդյունքը կանխատեսել, սակայն առավել հաճախ արդյունքը տագնապն է կամ դեպրեսիան, կամ համանման ախտանիշները: Ավելին՝ ձեր հոգեկան եւ ֆիզիկական առողջությունն է վնասվում, դրա հետ մեկտեղ՝ դուք այլեւս ոչ մեկին չեք կարողանա օգնել:

Ձեր առջեւ մի քանի տարբերակներ կան այն դեպքում, եթե ձեզ մոտ առաջացած ախտանիշները պահպանվում են.

-ուշադրություն կամ մեդիտացիա (սթրեսի նվազեցման բնական եւ ստուգված մեթոդներ),
-սկսեք ասել«ոչ»,
-օգտագործեք խորը շնչառության մեթոդները,
-հետեւեք ձեր թերապեւտի խորհուրդներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Ամենօրյա սեքսի 15 առավելությունները
Տղամարդկային 6 պահանջարկ, որոնց մասին պետք է իմանա յուրաքանչյուր կին
8 բան, որ տղամարդիկ անում են ՄԻԱՅՆ այն կնոջ հետ, ում սիրում են
Ինչն է գրգռում կանանց և տղամարդկանց
5 բան, որ տղամարդը անում է միայն սիրելի կնոջ համար
Մարմնի տարբեր մասերը համբուրելու իմաստը` ըստ հոգեբանության
Լևոն Արոնյանը և կինը բալիկի են սպասում․ Անիտան կլորիկացած փորիկով լուսանկար է հրապարակել
Ի՞նչ կարելի է անել, որ տղամարդը կարոտի ձեզ. 8 հիանալի խորհուրդներ
Այլևս նորաձև չէ. գեղեցկության 8 թրենդ, որ արդեն վաղուց դուրս են եկել նորաձևությունից

Latest

7 բան, որոնք մշտապես էժանագին տեսք են հաղորդում
«Իմ խորին շնորհակալությունն եմ հայտնում բոլոր նրանց, ովքեր անհանգստացել էին իմ առողջական վիճակի համար». Աշոտ Ղազարյան
10 անխուսափելի բան, որ պատահում է, երբ դու սիրուհի ես
Ինչպես Լիանա Հակոբյանին հաջողվեց նիհարել 26 կիլոգրամով․ դերասանուհին բացահայտում է գաղտնիքը
Ի՞նչ դաջվածք է ձեզ առավել համապատասխանում՝ ըստ ձեր հորոսկոպի նշանի
Անհավատարիմ կնոջ 15 նշան
Գոհար Ավետիսյանը ընտանիքի հետ Հայաստանում է (ֆոտո)
Ընտրեք ձեր պաղպաղակը և պարզեք, թե ինչ է ձեզ սպասվում ապագայում
«Ինձ համար մերժելի են մեր ազգին պառակտողները, թուրքի դիմաց ծնկողները․․․». Գոհար Գասպարյան