24 մթերքներ, որոնք նպաստում են փորի հատվածի ճարպերի այրմանը, նիհարելուն և ցանկալի քաշն ընդմիշտ պահպանելուն

zNews-ը ներկայացնում է 24 մթերք, որոնք առավել օգտակար են նիհարելու համար:

Ավոկադո

Կես թարմ ավոկադոյի օգտագործումը մի քանի ժամում ուտելու ցանկությունը նվազեցնում է 40%-ով:

Լոբի և հատիկեղեն

Կարգավորում են շաքարի մակարդակն արյան մեջ:

Հապալաս

Հարուստ է հակաօքսիդանտներով, բջջանյութով, К, С, А վիտամիններով, պարունակում է քիչ շաքար և կալորիաներ: Ապահովում է հագեցածություն և դանդաղեցնում է շաքարի կլանումը:

Տանձ և խնձոր

Հարուստ են բջջանյութով, շատ քիչ կալորիաներ են պարունակում:

Գրեյպֆրուտ

Ամենահզոր Ճարպ այրողներից է:

Ամբողջական հատիկեղեն

Կենտրոնացեք հնդկաձավարի, ամբողջական վարսակի, վայրի բրնձի, շագանակագույն բրնձի, գարու վրա:

Սաղմոն

Պարունակում է շատ սննդանյութեր, այդ թվում՝ օմեգա-3 ճարպային թթուներ, որոնք ուժեղացնում են ուղեղի աշխատանքը և լավացնում են տրամադրությունը:

Խաղող

Կանխում է ճարպակալումը, բորբոքումը և մարսողական հիվանդությունները:

Քաղցր կարտոֆիլ

Պահպանում է աչքերի, սրտի և մարսողական համակարգի առողջ գործառույթը:

Կանաչ թեյ

Այրում է ավելորդ ճարպը:

Նուռ

Պարունակում է վիտամիններ C, K, ֆոլատ, կալիում, մանրաթելեր: Լավացնում է արյան շրջանառությունը և վարժությունների արդյունավետությունը:

Ձու

Կարգավորում է խոլեստերինի մակարդակը:

Ապուր

Օգտակար ապուրը շատ լավ սնունդ է: Սակայն պանրով կամ կրեմի հիմքվ ապուրներից պետք է խուսափեք:

Կանաչի

Տերևավոր կանաչին հագեցածության զգացում է ապահովում և օգնում է նիհարել: Շատ օգտագործեք հազար, սպանախ, կաղամբ:

Խնձորի քացախ

Կարելի է բացել ջրով կամ ավելացնել աղցանին: Կանխում է ճարպի կուտակումը:

Ընկուզեղեն

Շատ կերեք նուշ, պիստակ, խուսափեք պեկան ընկույզից և ավստրալական ընկույզից:

Անյուղ տավարի միս

Օգնում է նիհարել:

Հավի կրծքամիս

Ճնշում է ախորժակը և օգնում է մարսողությանը:

Սովորական հունական յոգուրտ

Ընտրեք սովորական անգույն և չքաղցրացված յոգուրտ:

Կոկոսի յուղ

Կարգավորում է խոլեստերինի մակարդական արյան մեջ, ուժեղացնում է ուղեղի աշխատանքը, պայքարում է էպիլեպսիայի նոմպաների դեմ

Չիա սերմեր

Հարուստ են սպիտակուցով, օմեգա-3 ճարպային թթուներով, ֆոսֆորով, մագնեզիումով, կալցիումով:

Խաչածաղկավոր բանջարեղեն

Կաղամբը, բրոկոլին, բողկը, կանաչ կակաոն, կոտեմը, մանանեխը, շաղգամը պարունակում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ С, А, ֆոլաթթու, կարոտինոդիներ, բջջանյութ, ունեն ճարպի և կալորիաների ցածր պարունակություն:

Դարչին

Հանգստացնում է բորբոքումը, կանխում է ազատ ռադիկալներից վնասումը: Դարչինի պարբերական օգտագործումը նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը, գլյուկոզայի մակարդական արյան մեջ, ավելացնում է մկանային զանգվածը:

Կարմիր պղպեղ

Չիլի պղպեղը ճնշում է ախորժակը և այրում ճարպը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

ՆՄԱՆԱՏԻՊ ՆՅՈՒԹԵՐ

Մեռացեք փորափքանքի մասին. արդյունավետ բնական բաղադրատոմսեր
Սխալներ, որոնք թույլ են տալիս շատ ծնողներ երեխաների դաստիարակության հարցում
Ինչի համար են մարդիկ ամենաշատն ափսոսում կյանքի վերջում
Հեշտ խնդիր, որում համացանցի օգտատերերը բազմաթիվ սխալներ են թույլ տվել
Կենդանակերպի երեք նշաններ, որոնք միշտ գտնվում են Բարձրագույն ուժերի պաշտպանության ներքո
Երևանը՝ հորդառատ անձրևից հետո (Video)

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ

Ո՞ր դիրքում է ամենից ավելի հեշտ բեղմնավորել կնոջը
Ո՞ր տարիքում են մարդիկ առավել հաճույք ստանում ինտիմ մերձեցումից
Ինչու՞ են կանայք դավաճանում
Հայտնի են կնոջ ամենասեքսուալ հասակը և քաշը
Նշաններ, որոնք բնորոշ են «էժանագին» կանանց․ Էվելինա Խրոմչենկո
6 առողջական խնդիրներ, որոնք առաջանում են սեռական հարաբերության բացակայության արդյունքում
6 մանրուք սե#սի մեջ, որոնք նյարդայնացնում են բոլորին
Արդյո՞ք չափն իսկապես կարևոր է
Կնոջ 4 վիճակ, որոնք ընդմիշտ գրավում են տղամարդկանց

ԲԱՑ ՄԻ ԹՈՂԵՔ

Քանի՞ քառակուսի կա նկարում․ Ճիշտ պատասխանը տալիս են միայն ամենախելացիները
Մեռացեք փորափքանքի մասին. արդյունավետ բնական բաղադրատոմսեր
Թեստ. Կճանաչե՞ք մեր հայ դերասաններին
Սխալներ, որոնք թույլ են տալիս շատ ծնողներ երեխաների դաստիարակության հարցում
Ինչի համար են մարդիկ ամենաշատն ափսոսում կյանքի վերջում
Հեշտ խնդիր, որում համացանցի օգտատերերը բազմաթիվ սխալներ են թույլ տվել
Ինչպիսի կանանց են տղամարդիկ համարում իդեալական
Կենդանակերպի երեք նշաններ, որոնք միշտ գտնվում են Բարձրագույն ուժերի պաշտպանության ներքո
Երևանը՝ հորդառատ անձրևից հետո (Video)