Մակկենզի և Սթիվեն Շուլցերը մի օր երեկոյան որոշեցին գնալ ճապոնական ռեստորան:
Կարելի է ասել ընթրիքը չստացվեց. սպասարկումն ուղղակի անտանելի էր, նրանք ստիպված էին երկու ժամ սպասել սուշիին:
Շատ հյուրեր՝ կորցնելով համբերությունը, ուղղակի վեր կացան և սոված դուրս եկան ռեստորանից:
Սակայն Շուլց ամուսինները 100 դոլար թեյավճար թողեցին…
Մակկենզին իր Facebook-ի էջում ամեն ինչ բացատրեց:
«Եվ այսպես: Սպասարկումը սարսափելի էր: Ստիպված էինք շատ երկար սպասել ամեն ինչին: Մարդիկ մեզ վրա ծիծաղում էին արդեն՝ ասելով, որ չի կարելի նման բան հանդուրժել: Դա ճիշտ է:
Այդ ամենը, բանականաբար, սպասարկող անձնակազմի թերությունների պատճառով էր, այլ ոչ թե մատուցողի դանդաղաշարժ լինելու:
Նա միայնակ էր սպասարկում ողջ սրահին, և ոչ մի անգամ չի կոպտել որևէ մեկին: Նա սպասարկում էր 12 սեղան:
Նման բան ոչ ոք չի կարող: Հետևելով, թե նա ինչպես է վազում յուրաքանչյուր սեղանի մոտ՝ ներողություն խնդրելով ուշացման համար, ես ասացի Սթիվենին. «Մենք էլ ենք ինչ-որ ժամանակ նրա պես եղել…»։
Սպասարկում էինք մի ամբողջ սրահ… Ես չեմ կարոտում այդ կյանքին, և այդ գործն ինձ երբեք դուր չի եկել:
Մենք Սթիվենի հետ միասին որոշեցինք այդ երեկո նրա համար մի հաճելի բան անել, քանի որ այդ տղան թեյավճարներ չէր ստանում, բոլորը նրան էին մեղադրում ուշացման և վատ սպասարկման համար:
Մինչ նա կտեսներ այդ կտրոնը՝ մենք արդեն դուրս էինք եկել: Ես որոշեցի հրապարակել այս ամենը որպես հիշողություն. մի շտապեք քննադատել մարդուն, առանց հասկանալու, թե ինչումն է բանը: Եվ միշտ, միշտ հիշեք, թե որտեղից եք դուք բարձրացել»:
«Մենք երկուսս էլ ինչ-որ ժամանակ քեզ նման ենք եղել», – գրել են ամուսինները հաշվի կտրոնի վրա: Դե ինչ, նման բարեհոգի արարքը պետք է ուղղակի ողջունել: Միշտ, միշտ հիշեք, թե ով և ինչ եք եղել նախկինում…
Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews-ը
Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ