Ինչպես ուժեղացնել լիբիդոն

Like on FB:

Շատերին հայտնի է «Մենք այն ենք, ինչ ուտում ենք» արտահայտությունը:

Սակայն ոչ բոլորը գիտեն, որ սնունդը մեծ ազդեցություն ունի ոչ միայն մեր ինքնազգացողության ու արտաքինի, այլ նաև սեքսուալության և սթրեսներին դիմակայելու ունակության վրա:

Յոդ: Օրգանիզմում յոդի պակասը կարող է հանգեցնել գրգռվածության, նյարդային լարվածության, դեպրեսիայի ու ապատիայի: Բացի այդ, յոդի անբավարարվածությունը իր հետ բերում է նաև կալցիումի պակասի, քանի որ այն մեծ դեր է խաղում վերջինիս կարգավորման գործընթացում: Յոդն օգտագործվում է վահանագեղձի կողմից, որը հիմնականում պատասխանատու է կանանց լիբիդոյի համար: Թույլ վահանագեղձը հանգեցնում է դաշտանային խանգարումների, նվազեցնում սեքսուլ ցանկությունը, կարող է դառնալ անպտղության պատճառ:

Դիետոլոգի հետ հանդիպման ընթացքում կարող եք տեղեկանալ, որ յոդ ամենաշատը պարունակվում է մուգ-կարմիր ջրիմուռներում, լամինարիայում, անանասում, ինչպես նաև արևադարձային այլ մրգերում:

Կալցիում: Սրա հիմնական գործառույթը հյուսվածքների համախմբումն է մեկ ամբողջության մեջ: Օրգանիզմում կալցյումի բավարար քանակության առկայությունից կախված է ոչ միայն ատամների և ոսկորների վիճակը, այլ նաև լիարժեք սեռական կյանքը, քանի որ այն լիցքավորում է էներգիայով, կանխում վաղաժամ սերմնաժայթքումը, ուժեղացնում լիբիդոն:

Որպեսի կալցյումը լավ յուրացվի, այն պետք է ընդունել մագնեզիումի, ֆոսֆորի և А, С ու D վիտամինների հետ միաժամակ: Իսկ դրա կամար կերակրացանկում պետք է ընդգրկել կանչ տերևներով բանջարեղեն, օրինակ` կաղամբ, բրոկկոլի, պեկինյան կաղամբ և այլն: Բացի այդ` կալցիում պարունակվում է ընկույզների, սոխի, ոսպի մեջ:

Սիլիցիում: Այս էլեմենտը ոչ պակաս կարևոր է լիարժեք սեռական կյանքի համար, որքան վերոհիշյալները: Մարդիկ, ովքեր սիլիցիումի պակաս չունեն, կարող են հպարտանալ հարթ մաշկով և գրավչությամբ: Սիլիցիում պարունակվում է ձավարեղենի, բրուսելյան կաղամբի, բրնձի թեփի մեջ:

Բոր: Այս էլեմենտը նպաստում է բնականոն նյութափոխանակությանը, կարգավորում էստրոգենի ծախսը և խթանում է տեստոստերոնի արտադրությունը, ինչը մեծացնում է սեռական ցանկությունը: Բոր պարունակող լավագույն մթերքը մեղրն է:

Ցինկ: Սա նվազեցնում է պրոլակտին հորմոնի քանակը, որը հանգեցնում է սեռական խանգարումների: Ցինկի աղբյուր է շագանակագույն բրինձը, կանաչ գույնի բանջարեղենը և ցորենի հացը:

Ճիշտ սնվելով կարելի է լավացնել ոչ միայն կյանքի որակը, այլև սեռական հակվածությունը: Բացի այդ` ճիշտ սնունդը երկար և երջանիկ կյանքի գրավական է:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Իմաստուն առակ. «Ի՞նչ արժես դու»
Խնձորի քացախը օգնում է ազատվել էկզեմայից, պիգմենտային բծերից, պեպեններից, ուգրիներից և կնճիռներից․ ահա, թե ինչպես կիրառել այն
Արևելյան իմաստունների կյանքի դասերը կամ՝ խրատանի
«Չի կարելի ամբողջ կյանքը երեխային նվիրել». Ֆրանսիացի մայրիկների 10 կանոն, որոնք կարող են զարմանալիորեն օգտակար լինել
Կանացի սեքսուալության 5 տեսակ
Ինչու տղամարդը բաց չի թողնում ձեզ, անգամ եթե չի սիրում
Երբեք ու երբեք տանը խոլորձ (օրխիդեա) Չաճեցնեք․․․
Ինչի՞ մենք կհասնեինք, եթե մեր ուղեղն օգտագործեինք 100%-ով
Ինչպես ճիշտ սիրահարվել

Latest

Առանց դեղորայքի զարկերակային ճնշումն իջեցնելու ամենաարդյունավետ միջոցները
Որքան է ձմերուկի օրական չափաբաժինը երեխաների և չափահասների համար
Թաղման ժամանակ «հանգուցյալը» կենդանացել է (տեսանյութ)
Ինչպես որոշել, թե որ վիտամիններն են ձեզ պակասում
Քաղցկեղի 10 նախանշան, որոնք հարկավոր չէ անտեսել
Ինչպես ուտել հաց և չգիրանալ․ պարզ միջոց
Շուշաննա Թովմասյանի 8 ամսական որդու նոր լուսանկարները
Պաբլո Պիկասոն ապրել է 91 տարի և ահա թե ինչպիսի եզրակացության է հանգել կյանքի և մարդկանց մասին
«Ահա թե ինչեր ենք մենք ուտում ամեն օր»