Ինչպես ուժեղացնել լիբիդոն

Like on FB:

Շատերին հայտնի է «Մենք այն ենք, ինչ ուտում ենք» արտահայտությունը:

Սակայն ոչ բոլորը գիտեն, որ սնունդը մեծ ազդեցություն ունի ոչ միայն մեր ինքնազգացողության ու արտաքինի, այլ նաև սեքսուալության և սթրեսներին դիմակայելու ունակության վրա:

Յոդ: Օրգանիզմում յոդի պակասը կարող է հանգեցնել գրգռվածության, նյարդային լարվածության, դեպրեսիայի ու ապատիայի: Բացի այդ, յոդի անբավարարվածությունը իր հետ բերում է նաև կալցիումի պակասի, քանի որ այն մեծ դեր է խաղում վերջինիս կարգավորման գործընթացում: Յոդն օգտագործվում է վահանագեղձի կողմից, որը հիմնականում պատասխանատու է կանանց լիբիդոյի համար: Թույլ վահանագեղձը հանգեցնում է դաշտանային խանգարումների, նվազեցնում սեքսուլ ցանկությունը, կարող է դառնալ անպտղության պատճառ:

Դիետոլոգի հետ հանդիպման ընթացքում կարող եք տեղեկանալ, որ յոդ ամենաշատը պարունակվում է մուգ-կարմիր ջրիմուռներում, լամինարիայում, անանասում, ինչպես նաև արևադարձային այլ մրգերում:

Կալցիում: Սրա հիմնական գործառույթը հյուսվածքների համախմբումն է մեկ ամբողջության մեջ: Օրգանիզմում կալցյումի բավարար քանակության առկայությունից կախված է ոչ միայն ատամների և ոսկորների վիճակը, այլ նաև լիարժեք սեռական կյանքը, քանի որ այն լիցքավորում է էներգիայով, կանխում վաղաժամ սերմնաժայթքումը, ուժեղացնում լիբիդոն:

Որպեսի կալցյումը լավ յուրացվի, այն պետք է ընդունել մագնեզիումի, ֆոսֆորի և А, С ու D վիտամինների հետ միաժամակ: Իսկ դրա կամար կերակրացանկում պետք է ընդգրկել կանչ տերևներով բանջարեղեն, օրինակ` կաղամբ, բրոկկոլի, պեկինյան կաղամբ և այլն: Բացի այդ` կալցիում պարունակվում է ընկույզների, սոխի, ոսպի մեջ:

Սիլիցիում: Այս էլեմենտը ոչ պակաս կարևոր է լիարժեք սեռական կյանքի համար, որքան վերոհիշյալները: Մարդիկ, ովքեր սիլիցիումի պակաս չունեն, կարող են հպարտանալ հարթ մաշկով և գրավչությամբ: Սիլիցիում պարունակվում է ձավարեղենի, բրուսելյան կաղամբի, բրնձի թեփի մեջ:

Բոր: Այս էլեմենտը նպաստում է բնականոն նյութափոխանակությանը, կարգավորում էստրոգենի ծախսը և խթանում է տեստոստերոնի արտադրությունը, ինչը մեծացնում է սեռական ցանկությունը: Բոր պարունակող լավագույն մթերքը մեղրն է:

Ցինկ: Սա նվազեցնում է պրոլակտին հորմոնի քանակը, որը հանգեցնում է սեռական խանգարումների: Ցինկի աղբյուր է շագանակագույն բրինձը, կանաչ գույնի բանջարեղենը և ցորենի հացը:

Ճիշտ սնվելով կարելի է լավացնել ոչ միայն կյանքի որակը, այլև սեռական հակվածությունը: Բացի այդ` ճիշտ սնունդը երկար և երջանիկ կյանքի գրավական է:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Ամենօրյա սեքսի 15 առավելությունները
Տղամարդկային 6 պահանջարկ, որոնց մասին պետք է իմանա յուրաքանչյուր կին
8 բան, որ տղամարդիկ անում են ՄԻԱՅՆ այն կնոջ հետ, ում սիրում են
Ինչն է գրգռում կանանց և տղամարդկանց
5 բան, որ տղամարդը անում է միայն սիրելի կնոջ համար
Մարմնի տարբեր մասերը համբուրելու իմաստը` ըստ հոգեբանության
Ինչ անհագ պահանջմունքներ ունի տղամարդը սիրային հարաբերություններում՝ ըստ նրա Կենդանակերպի նշանի
Ի՞նչ կարելի է անել, որ տղամարդը կարոտի ձեզ. 8 հիանալի խորհուրդներ
Այլևս նորաձև չէ. գեղեցկության 8 թրենդ, որ արդեն վաղուց դուրս են եկել նորաձևությունից

Latest

Ամուսնալուծված տղամարդու հետ երջանիկ ամուսնության կանոններ. Միխայիլ Լոբկովսկու կարծիքը
Տարիներ առաջ՝ նախքան սիլիկոնն ու Ֆոտոշոփը, կամ 90-ականների շքեղ կանանց 20 լուսանկար
Սիրով ավելի հաճախ զբաղվելու 5 պատճառ
Գիտնականները պատմել են կանացի գեղեցկության 10 թերագնահատված նշանների մասին, որոնք իրականում գրավում են տղամարդկանց
Ինձ միայն սիրեկան չի պետք… Ինձ պետք է նա, ով…
3 տիպի տղամարդ, որոնցից պետք է զգուշանալ. Կոնֆուցիոսի իմաստուն մտքերը կանանց համար
Երբ տղամարդը որոշում է, որ ցանկանում է քեզ հետ լինել
Աշխարհի տների տարօրինակությունները, որոնք ռացիոնալ բացատրություն ունեն
7 նշան, որ ձեր հարաբերությունների ապագան մեծ հարցականի տակ է