Ավիտամինոզի նշանները. ի՞նչ ուտել վիտամինների պակասը լրացնելու համար

Like on FB:

Կոտրատվող, փշրվող մազեր ու եղունգներ։

Այս նշանների գլխավոր պատճառներից մեկը բիոտինի՝ B7 վիտամինի ոչ բավարար օգտագործումն է։

Եթե ձեր եղունգները սկսել են շերտավորվել, իսկ մազերը՝ կոտրատվել, սննդի մեջ օգտագործեք կաթնամթերք, ծաղկակաղամբ, սպանախ, բրոկկոլի, հացահատիկեղեն և բանան։

Ուշադրություն դարձրեք, որ փշրվող մազերն ու եղունգները կարող են նաև սակավարյունության նշան լինել, դրա համար էլ անպայման խորհրդակցեք բժշկի հետ նախքան վիտամիններ ընդունելը:

Ճաքած շրթունքներ ու շրթունքների անկյունում՝ վերքեր։

Օրգանիզմը ձեզ ահազանգում է, որ իրեն չեն բավականացնում երկաթն ու B խմբի վիտամինները, որոնք պարունակվում են հատիկավորների, օսլայական բանջարեղենի ու ամբողջահատիկ ցորենից պատրաստված մթերքների մեջ։

Հավկուրություն ու աչքի ներսի ստորին հատվածում՝ սպիտակ փառ։

A վիտամինով հարուստ սննդամթերքը կօգնի ազատվել այդ տհաճ իրավիճակներից, որոնք ունակ են վերածվել քսերոֆտալմիայի ու հանգեցնել կատարյալ կուրության ու այլ տհաճ հետևանքների։ Բարեբախտաբար, այն բավարար քանակությամբ կա կաթնամթերքի մեջ, կանաչ, դեղին և նարնջագույն բանջարեղենի մեջ։

Ոտքերի կապտուկներ։

A վիտամինը նպաստում է անոթներն ամրապնդող կոլագենի արտադրությանը։ Մաշկի վրա հեմատոմաների ի հայտ գալը վկայում է այն մասին, որ պետք է ավելի շատ բրոկկոլի, ելակ, մանգո և նարինջ ուտել։ Մարմնի վրայի կապտուկները նույնպես կարող են հայտնվել K վիտամինի պակասի արդյունքում։

Արմունկների սագի մաշկը։

Սա անվանվում է նաև մաշկային կերատոզ։ Այն հայտնվում է, երբ մեր սննդակարգի մեջ բավարար չեն ցինկն ու A վիտամինը։ Այս տարրերը կարելի է գտնել թռչնամսի, հումուսի, դդումի, քաղցր կարտոֆիլի ու սեխի մեջ։

Կոշտ եղունգներ։

Ստամոքսահյութի պակասը սադրում է ցանկացած վիտամինի ցածր ներծծողականություն, դրա համար էլ սննդի մեջ մարսողական ֆերմենտ ավելացրեք։

Անհանգիստ ոտքերի կամ Ուիլլիս-Էբկոմի սինդրոմ։

Եթե դուք հանգիստ վիճակում ոտքերը շարժելու անընդհատ անհրաժեշտություն եք զգում, դուք նաև քնի հետ կապված խնդիրներ կարող եք ունենալ։ Այս խնդիրը լուծել կարող է մագնեզիումը։

Թույլ իմունիտետ։

Այն ամրապնդելու համար C վիտամին օգտագործեք։

Ձեզ մոտ ավիտամինոզի մեկ կամ մի քանի նշաններ հայտնաբերելով՝ մի շտապեք մոտակա դեղատնից բիոհավելումներ ու վիտամինային կոմպլեքսներ գնել։ Առանց ճիշտ սնվելու՝ դրանք օգուտ չունեն։

Բացի դրանից, անպայման պետք է խորհրդակցել բժշկի հետ։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ

Popular

Պատասխանեք մի քանի հարցի, ու ես առանց սխալվելու կգուշակեմ ձեր տարիքը
Ինչի մասին չի կարելի պատմել ընկերներին. 2 խորհուրդ Օշոյից
«Մի փաթաթեք ձեր անցյալը շրջապատի վզին, եթե նրանք ձեզ դա չեն խնդրում». Շփման 8 ոսկե կանոն
Իմաստուն առակ. «Ի՞նչ արժես դու»
«Չի կարելի ամբողջ կյանքը երեխային նվիրել». Ֆրանսիացի մայրիկների 10 կանոն, որոնք կարող են զարմանալիորեն օգտակար լինել
Արևելյան իմաստունների կյանքի դասերը կամ՝ խրատանի
Առաջադրանք ամենաուշադիրների համար. կկարողանա՞ք այստեղ գտնել բոլոր սխալները
Ինչի՞ մենք կհասնեինք, եթե մեր ուղեղն օգտագործեինք 100%-ով
Խնձորի քացախը օգնում է ազատվել էկզեմայից, պիգմենտային բծերից, պեպեններից, ուգրիներից և կնճիռներից․ ահա, թե ինչպես կիրառել այն

Latest

Առանց դեղորայքի զարկերակային ճնշումն իջեցնելու ամենաարդյունավետ միջոցները
Որքան է ձմերուկի օրական չափաբաժինը երեխաների և չափահասների համար
Թաղման ժամանակ «հանգուցյալը» կենդանացել է (տեսանյութ)
Ինչպես որոշել, թե որ վիտամիններն են ձեզ պակասում
Քաղցկեղի 10 նախանշան, որոնք հարկավոր չէ անտեսել
Ինչպես ուտել հաց և չգիրանալ․ պարզ միջոց
Շուշաննա Թովմասյանի 8 ամսական որդու նոր լուսանկարները
Պաբլո Պիկասոն ապրել է 91 տարի և ահա թե ինչպիսի եզրակացության է հանգել կյանքի և մարդկանց մասին
«Ահա թե ինչեր ենք մենք ուտում ամեն օր»