Մեջքի ցավի գաղտնիքը ձեր ոտքերում է. 10 վարժություն, որոնք ամեն բան կկարգավորեն

Like on FB:

Մեջքի ցավը լուրջ խնդիր է, որը միլիոնավոր մարդկանց համար խնդիր է աշխարհով մեկ։

Դրա պատճառը հիմնականում վնասվածքներն են, սխալ կեցվածքը կամ նստակյաց աշխատանքը։

Մեր ոտքերը շատ կարևոր դեր են խաղում մեր հավասարակշռության, շարժման և դիրքի մեջ, այդ պատճառով շատ կարևոր է դրանք մարզավիճակում պահելը։

Ոտքերի սխալ խնամքը կարող են խնդիրներ առաջացնել, որի արդյունքում էլ անխուսափելի են դառնում ողնաշարի խնդիրները։

Այսօր zNews-ը ձեզ մի քանի պարզ վարժություն կներկայացնի, որոնք կպահեն մեջքի մկաններն ու կեցվածքը և կթեթևացնեն մեջքի ներքևի հատվածի ցավերը։

Մատները

Նստեք աթոռին և ձախ ոտքը դրեք աջ կոնքին։ Աջ ձեռքով վերցրեք մատները և թափահարեք բոլոր ուղղություններոբ և ձգեք մոտավորապես 10 վայրկյան դեպի կողքերը։ Կրկնեք երեք անգամ յուրաքանչյուր ոտքի համար։

Քայլք մատների վրա

Փորձեք քայլել ոտքի մատների վրա 20 վայրկյան՝ օրական հինգ անգամ. Դա կուժեղացնի ձեր մկանները և ոտքերի ջլերը և կթեթևացնի մեջքի ցավը։

Մատների սեղմում

Ոտքի մատներին սեղմելը կուժեղացնի արյան շրջանառությունը և կթուլացնի մեջքի ցավը։ Ծալեք ոտքերը կանգնած ժամանակ և փորձեք մատներով հասնել հատակին, որքան որ դա հնարավոր է։ Այդ դիրքով մնացեք երեք վայրկյան, հետո կրկնեք դա ևս 10 անգամ։ Վարժությունը կրկնեք օրական երեք անգամ։

Մատիտ կամ գրիչ ոտքերի համար

Կանգնեք և մի քիչ ծալեք ծնկները, հետո փորձեք գետնից բարձրացնել մատիտը։ Մատիտը 10 վայրկյան պահեք մատներով և կրկնեք դա հինգ անգամ՝ շաբաթական 2-3 անգամ։

Շրջաններ՝ կոճերով

Մահճակալին պառկեք մեջքի վրա, հետո ոտքը վերև բարձրացրեք և կոճը շուռ տվեք 10-15 վայրրկյան։ Հետո նույնը արեք հակառակ ուղղությամբ։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։ Այս վարժությունը կթեթևացնի կոճերի, ծնկների, կոնքազդրային համակարգի ցավերը։

Ձգեք կրունկի ջլերը

Դեմքով դեպի պատը կանգնեք և աջ ոտքը ձգեք ձեր առջև, հետո ծալեք աջ ծունկը և կոնքերը առաջ բերեք։ Այսպես պահեք 30 վայրկյան։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։

Կրունկի ձգում

Նստեք հատակին և ոտքերից մեկը դրեք ձեր առջև, հետո ծալեք մյուս դրեք կոնքի տակ։ Հիմա ձգվեք և բռնեք ոտքի մատները։ Կրկնեք դա մյուս ոտքի հետ էլ։

Ոտքերի մերսում

Թենիսի գնդակը դրեք ձեր ոտնաթաթի տակ և գնդակը հետ ու առաջ տարեք՝ ամեն օր, մի քանի րոպե։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց zNews

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Popular

Shamshyan.com-ը լուսանկարներ է հրապարակել Արմինե Ճաղարյանի մահվան դեպքից (Photo)
Ինչպես են վարարած Դեբեդ գետից դուրս բերում հաղորդավարուհի Արմինե Ճաղարյանի մարմինը (Video)
10 խնդիր, որոնց մասին մարդիկ ամաչում են խոսել բժշկի հետ
Կնոջ 4 վիճակ, որոնք ընդմիշտ գրավում են տղամարդկանց
Հարսս տանը կորցրել էր բջջայինը ու ինձ խնդրեց զանգել իր համարին․ Լսելով զանգի ձայնը՝ ուղղակի ցնցվեցի․․․ իսկ ես մտադրվել էի տունս նրանց նվիրել
Արյունը ջրիկացնող լավագույն բնական միջոցները
Քաղցկեղի 8 ազդանշանները, որոնք չի կարելի անուշադրության մատնել
Ինչպես կարելի է նիհարել 3 օրում. բալետի պարուհիների դիետան
Ցանկանում եք հարթ որովա՞յն ունենալ. հրաժարվեք այս մթերքից, որն օգտագորում եք ամեն օր

Latest

Ինչպես նիհարել սովորական պլաստիկե շշի օգնությամբ․ անհավանական արդյունք
Մակարոնը պետք չէ խաշել, այդպես սխալ է. ահա մակարոնի պատրաստման ամենահամեղ տարբերակը՝ առանց խաշելու (Video)
Երբ է սուրճ խմելու ճիշտ ժամանակը. սոված փորին այն չօգտագործելու 4 պատճառ
6 առողջական խնդիր, որ առաջանում է սեռական հարբերության բացակայության արդյունքում
Ի՞նչ է էկզեման. առաջացման պատճառներ, ախտանիշներ և բուժում
Կա միայն 3 պատճառ, թե ինչու են տղամարդիկ դավաճանում, բայց չեն բաժանվում
ԹԵՍՏ. Գիտե՞ք հայտնի ժողովրդական ասացվածքները
Կանայք անվանել են տղամարդկանց բնավորության ամենատհաճ գծերը
ԹԵՍՏ․ Իսկ դուք կկարողանա՞ք գտնել 4 ձիերին այս պատկերում